Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

verspunpa művészeti blog

verspunpa művészeti blog

Kvazárok üstükössel

2017. május 02. - vénkujon

soha ki nem ürülő

pohárok fenekin kőbányai levek, óldatok

szájszélen örökké kicsordulva harapom

harapom

 

még hajnalokon is látszó

égitestek felettem

de emezt is csak  a pocsolyábó tudom

mikor mászok, s

 

fölégörnyedve, a sok megaherces

távoli csillagokra hányok

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://verspumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr112475511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malac van eladó 2017.05.03. 08:20:56

Nagyon tetszik az alkotás, a földhözragadtság és a galaktikus dimenzió kontraszjya elgondolkodtat. Kőbányait is szeretem, ettől még szeméjyesebb az élmény.

vénkujon 2017.05.03. 14:20:31

@Malac van eladó: jól van. úgy érzem, hogy most tényleg elkaptam a verslábat. kutyamód meg is hágtam

Malac van eladó 2017.05.07. 23:00:15

Valahogy föl kéne pörgetni ezt a blogot, reklámozni, meg irni a verseket!

vénkujon 2017.05.08. 08:17:15

@Malac van eladó: az lehetetlen. a művészetet nem lehet sürgetni
süti beállítások módosítása