Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

verspunpa művészeti blog

verspunpa művészeti blog

alfőldi dugong

2017. február 15. - vénkujon

szép lény mellécsusszanva

meg is értettem hogyan képzeltem hogyan tudtam

termálvíztő sikosan

fehéresrózsaszín tömegével birkózva kidagadó ereimmel

párálló izadságommal halántékomon

 

saját satnya fenekemmel összevetve 

döbbenve, a rettenetes feladatra látva a csodát

karommal kaszálva 

öleltem izomzsíros 

hengerét

dúskálva húsának tengerét

 

megérte, megérte! gondalataim ebbe az irányba, mert pont 

olyan fejedelmi lakoma, mint ahhogy elképzeltem

előtte

mögötte feltámadó doronggal

hallgassatok fogadjátok el, ússzatok 

 

ússzatok a dugonggal

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://verspumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr5512262286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malac van eladó 2017.02.15. 22:34:34

Szép vers! Jyól vannak organizálva, nekem aza jó vers amit eltudok képzelni. Hát erre azt képzelem, hogy a kiskunmajyaai fűrdőn a melegvízbe letapiztad a kövér csajyod, oszt magadis meglepődtél hogy, felállt a cerka.

vénkujon 2017.02.16. 07:30:44

@Malac van eladó: hehh. de sajnos egy nagy nemet kell mondjak. egyáltalán nem abba a fürdőbe tapogattam, úgyhogy nem stimmel. négyes alá.

vénkujon 2017.02.16. 07:31:32

(mivel első koment volt így ötös alá)

Zsuzsikám (the 4th) 2017.02.16. 10:28:41

Egyértelműen állatkínzás!

Zsuzsikám (the 4th) 2017.02.16. 11:04:01

Ettől függetlenül, ez eddig a legjobb. :)

vénkujon 2017.02.16. 13:29:34

@Zsuzsikám (the 4th): igen. ezúttal a költő arra gondolt, hogy ez a legjobb verse. :)

venszivar 2017.02.16. 13:57:50

@vénkujon: HA i.e.3000-ből való s van róla eredeti zsírpappír v. alufólia tekercs, amin olvasható, akkor 77 Ft-ot adok érte /nettó/ .....

vénkujon 2017.02.16. 15:55:29

@venszivar: nem így van, úgyhogy ezt a pénzt italra kell fordicsd. még ma. egy sőrbe invesztáld ha lehet
süti beállítások módosítása